hét immokantoor van Vlaams-Brabant

LTC Vastgoedadvies ontwikkelde zich de afgelopen decennia tot hét immokantoor van Vlaams-Brabant. Zowel potentiële kopers, huurders, investeerders als verkopers en verhuurders vertrouwen dagelijks op onze persoonlijke en klantgerichte aanpak. Daarnaast onderscheiden we ons op vlak van knowhow en gericht advies.

Opgericht in 1990

LTC Vastgoedadvies werd opgericht in 1990 door Ludo Stouthuyzen. Met ook zoon Jonas in de zaak, is de opvolging alvast verzekerd. Het kantoor richtte zich de eerste jaren op de regio’s Tienen en Aarschot. De laatste tijd breidt het actiegebied zich verder uit naar Leuven en Brussel, waardoor LTC Vastgoedadvies zich terecht hét vastgoedkantoor van Vlaams-Brabant mag noemen.

Tot uw dienst!

Wij beschikken over een gemotiveerd, gespecialiseerd en ervaren team dat u persoonlijk begeleidt bij elke vraag over vastgoed. Voor elke vastgoeddiscipline hebben we de juiste specialisten in dienst waardoor u mag rekenen op een totaalbegeleiding. Onze verkopers en inkopers hebben een diepgaande kennis van de Vlaams-Brabantse vastgoedmarkt. Zij vormen uw persoonlijk aanspreekpunt. Verder hebben wij eigen juristen en schatters. De administratieve medewerkers en de marketingcel staan in voor een vlotte afhandeling en stipte opvolging van de dossiers.

We heten u graag persoonlijk welkom in één van onze kantoren in Tienen, Leuven en Brussel.

LTC kantoor LeuvenLTC interieur kantoor Leuven

op zoek naar een uitdaging?

Regelmatig zoeken we enthousiaste nieuwe medewerkers om ons groeiend team te versterken.
Bij een positief antwoord op één of meerdere van onderstaande vragen, nodigen
we u graag uit voor een spontane sollicitatie.
 
 

Hebt u ervaring in vastgoed of studeerde u af in een vastgoedrichting?

Beschikt u over een juridische achtergrond?

Bent u een geboren verkoper of inkoper met een commercieel talent?

Ontwikkelde u zich tot een uitstekende administratief medewerker?

 

Momenteel zijn we op zoek naar de volgende profielen:

* Zelfstandig Medewerker, eventueel als Stagiair(e) Real Estate(M/V)


Profiel

  • Je bent enthousiast, optimistisch, leergierig
  • Je werkt nauwkeurig en punctueel.
  • Je bent niet gebonden aan kantooruren en kan de nodige flexibiliteit aan de dag leggen.
  • Je beheerst de Nederlandse en de Franse taal zeer goed, zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast beschik je over een goede kennis Engels.
  • Je kan vlot overweg met computertoepassingen.
  • Je schat jezelf in als administratief sterk en je bent je ervan bewust dat een stipte opvolging van elk dossier belangrijk is.
  • Je bent in staat prioriteiten te stellen en doelstellingen te halen.
  • Je bent communicatief sterk en open-minded.
  • Je bent enthousiast, klantvriendelijk, dynamisch en flexibel.
  • U heeft een verzorgd voorkomen.

Functie
  • Je bouwt je eigen portefeuille op en volgt die op tot aan het verlijden van de notariële akte.
 
Ons aanbod
  • Een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen: firmawagen, tankkaart, gsm-vergoeding, iPad, Hospitalisatieverzekering.
  • Een interessante en afwisselende  functie waarin je zelfstandig te werk kan gaan.
  • Een boeiende, jonge, energieke werkomgeving bij een gerenommeerd vastgoedbedrijf met 4 kantoren.
  • Je krijgt de mogelijkheid met alle facetten van het vastgoed in aanraking te komen.
  • We bieden je de nodige opleiding en ondersteuning
  • Na een succesvolle stage is er een mogelijkheid tot verdere samenwerking op lange termijn.
 
Contact
Ben jij de persoon die wij zoeken? Stuur dan zo snel mogelijk uw sollicitatiebrief, samen met uw CV en foto naar:
LTC Vastgoedadvies bvba
t.a.v. Dhr. Ludo Stouthuyzen Menegaard 24
3300 TIENEN
M:ludo.stouthuyzen@ltcvastgoedadvies.be


 

Kantoordirecteur Leuven - Zelfstandig Medewerker (BIV –nummer vereist!)


Profiel

  • Je bent enthousiast, optimistisch, leergierig, nauwkeurig en punctueel.
  • Je bent niet gebonden aan kantooruren en kan de nodige flexibiliteit aan de dag leggen.
  • Je beheerst de Nederlandse en de Franse taal zeer goed, zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast beschik je over een goede kennis Engels.
  • Je kan vlot overweg met computertoepassingen.
  • Je schat jezelf in als administratief sterk en je bent je ervan bewust dat een stipte opvolging van elk dossier belangrijk is.
  • Je bent in staat prioriteiten te stellen en doelstellingen te halen.
  • Je bent communicatief sterk en open-minded.
  • Je bent enthousiast, klantvriendelijk, dynamisch en flexibel.
  • U heeft een verzorgd voorkomen.

Functie
  • Je bouwt je eigen portefeuille op en volgt die op tot aan het verlijden van de notariële akte.
 
Ons aanbod
  • Een interessante en afwisselende  functie waarin je zelfstandig te werk kan gaan.
  • Een boeiende, jonge, energieke werkomgeving bij een gerenommeerd vastgoedbedrijf met 4 kantoren.
  • Je krijgt de mogelijkheid met alle facetten van het vastgoed in aanraking te komen.
  • We bieden je de nodige ondersteuning
  • .En het allerbelangrijkst , we bieden een database en een embleem om u tegen te zeggen
 
Contact
Ben jij de persoon die wij zoeken? Stuur dan zo snel mogelijk uw sollicitatiebrief, samen met uw CV en foto naar:
LTC Vastgoedadvies bvba
t.a.v. Dhr. Ludo Stouthuyzen Menegaard 24
3300 TIENEN
M:ludo.stouthuyzen@ltcvastgoedadvies.be
cookie warning
Deze website maakt gebruik van cookies om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het gebruik van cookies. OK